joi, 7 mai 2009

A ta Lumina ...Ela


...ptr Bernhard,


De cand in preajma ta am stat
Iubire adevarata am invatat,
S-o simt si sa o daruiesc
Si fericita sa traiesc.

Lumina calda si Iubire
E tot ce ma-nconjoara,
E-un vis cuprins de armonie
Si sufletul imi zboara.

Pe lumea asta ce-o cunosc
Nimic nu e ca tine,
Cu zambet bland si chip duios
Si-un suflet cat o mie.

Atunci cand esti cu mine
Nimic nu ma-nspaimanta,
Caci forta ce imi vine
E o Lumina sfanta.

O data si a fost de-ajuns
Cu ale tale palme
Sa iei tot raul ce-a fost strans
Si sa fiu iar o floare.

Si incercand sa-ti multumesc,
Nimic nu poate ajunge
La acel dar imparatesc
Cel voi purta in sange.

In vraja asta ce-am patruns
As vrea sa zbor cu tine
Si chiar de nu e cu putinta,
Eu voi fi tot cu tine.

Tu suflet leganat de raze
Si imbracat in curcubeu,
In calea ta doar flori si soare
Isus v-a presara mereu.


... Ela. 1.12.08

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu